حسین فرکی: شرایط سپاهان با مشکل روبه‌رو است

حسین فرکی: شرایط سپاهان با مشکل روبه‌رو است

حسین فرکی: شرایط سپاهان با مشکل روبه‌رو است

 

حسین فرکی

حسین فرکی

 حسین فرکی پیش از مصاف تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان درباره این دیدار اظهار کرد: بازی برابر استقلال اهواز برای ما اهمیت زیادی دارد؛ متأسفانه با نتایجی که ما در دیدارهای گذشته کسب کردیم شرایط تیم‌ ما تفاوت کرد. ما در جام حذفی و مصاف برابر راه‌آهن فرصت خوبی برای پیروزی داشتیم اما متأسفانه از این فرصت استفاده نکردیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه رقیب‌های ما هم امتیازات لازم را نگرفتند و این برای ما خوشحال‌کننده است و در حال حاضر ما با یک پله سقوط در رده چهارم جدول قرار داریم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد:‌ تیم استقلال اهواز تیم خوبی است که با تفکر هجومی به میدان می‌آید؛ این دیدار برای ما اهمیت دارد و با توجه به اینکه یک بازی خانگی است می‌توانیم با کسب 3 امتیاز شرایط خود را در جدول بهبود مطلوبی بخشیم.

فرکی افزود: در این هفته نام من به عنوان کاندیدای سرمربیگری تیم ملی امید مطرح شد که بلافاصله با تکذیب من این موضوع حل شد. من راه خودم را انتخاب کردم و در حال حاضر تعهد به سپاهان دارم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که نام من در اوایل فصل به عنوان دستیار کی‌روش مطرح شد من این مسئله را رد کردم و با اعتراض خودم از فدراسیون نشان دادم که علاقه‌ای به این سمت ندارم فدراسیون هم عذرخواهی کرد و سبب شد کی‌روش در ایران بماند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: در حال حاضر کمیته فنی فدراسیون فوتبال باید درباره سرمربی تیم ملی امید تصمیم‌گیری کند. آنها آزادند که هر نفری را برای سرمربیگری کاندید کنند اما طبق اصول با توجه به اینکه من به سپاهان تعهد کاری دارم نمی‌توانم در تیم ملی حضور پیدا کنم و در کنار سپاهان می‌مانم.

فرکی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه بعضی بازیکنان از حضور فرکی در تیم سپاهان رضایت ندارند و این مسئله سبب بروز مشکلاتی برای تیم شده است، خاطرنشان کرد: من این مسائل را قبول ندارم و اصلاً چنین چیزی را در تیم احساس نمی‌کنم و اگر مشکلاتی باشد در درون تیم است که اینچنین نیست؛ متأسفانه این مسئله شیطنت افرادی در اطراف سپاهان است که با توجه به اینکه سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد تلاش می‌شود با چنین کارهای غیراخلاقی شرایط تیم ما به سمت حاشیه‌ها برود.

وی بیان کرد: تیم ما بازی خوبی انجام می‌دهد و فشار خوبی روی تیم‌های حریف می‌آورد اما متأسفانه روند نتیجه‌گیری تیم ما با مشکلاتی روبرو است.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره وضعیت محرم نویدکیا تصریح کرد: نویدکیا مصدوم است و نمی‌تواند تیم ما را همراهی کند البته متأسفانه در این هفته شایعاتی مبنی بر اینکه نویدکیا از هواداران تیم سپاهان ناراحت است در رسانه‌ها مطرح شد که این موضوع صحت ندارد و وی در کنار تیم حضور دارد البته هواداران هم حق اعتراض به روند نتیجه‌گیری سپاهان را دارند اما باید این اعتراض به صورت اخلاقی صورت بگیرد.

فرکی افزود: من در ابتدای فصل برای اینکه از سیل حاشیه‌های تیم ملی خارج شوم به باشگاه سپاهان پیوستم تا این داستان‌ها را تمام کنم. در حال حاضر تیم ما از لحاظ بازیکن کمبودهایی دارد که ما سعی داریم با جذب بازیکنان در بین نیم‌فصل آن را حل کنیم اما نمی‌توانیم با توجه به مشکلات مالی تیم بازیکن خارجی جذب کنیم همچنین بازیکنان داخلی نیز به راحتی در نیم‌فصل از تیمشان جدا نمی‌شوند.

وی بیان کرد: که حضور نداشتن بازیکنان مهم هر 2 تیم در روند بازی تأثیرگذار است اما بازیکنان جوانی که در ترکیب قرار می‌گیرند می‌توانند با بازی خود کیفیت مطلوبی به تیم ببخشند و بازی را با کیفیت ترک کنند.



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت9:34---12 آبان 1393
سلام وب زیبایی داری ممنون که به وبم سر زدی
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 18:39 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]